W lutym książką miesiąca IBUKLibra został tytuł Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta, wyróżniony w kategorii Książka dla trenera 2020w konkursie Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu.
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie attention economy, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób badacze marketingowi nadążają za zmianami? Czy używane narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafią modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługują?
Odpowiedzi znajdziecie w tej książce! Zapraszamy na IBUK Libra!
Pozycja dostępna jest jako prezent tylko do końca miesiąca końca miesiąca https://bit.ly/3Hh4tI6
A jeśli nie korzystacie jeszcze z IBUKA Libry, koniecznie poproście o dostęp w naszej wypożyczalni lub czytelni.
Nr konta do wpłat:
98 1020 1026 0000 1402 0232 3285
|
||||||||||||
Copyright 2018 Biblioteka Pedagogiczna w Płocku. Wszelkie prawa zastrzeżone. Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.
|